
چرا شرکت شما به وبلاگ نیاز دارد؟ به عنوان یک شرکت میزبان، ممکن است هزاران وبلاگ برای مشتریان خود راه اندازی کنید، اما هرگز به خود فکر نکرده اید. شاید از خود بپرسید آیا من به وبلاگ نیاز دارم؟ خب جواب خیلی ساده است:
اینو ببین:
- وبلاگ رسمی مایکروسافت
- وبلاگ رسمی گوگل
- وبلاگ رسمی AWS
- این وبلاگ رسمی نوین است
- رک اسپیس
اگر شرکت هایی مانند مایکروسافت، گوگل، AWS و Rackspace نیاز به وبلاگ دارند. شما هم به یک وبلاگ نیاز دارید!
می توان گفت، ما فقط یک شرکت کوچک هستیم. برای وبلاگ به چه چیزهایی نیاز داریم؟
یک وبلاگ خوب ابزار مناسبی برای تبلیغ میزبان هر اندازه یا هر کسب و کار دیگری است. بله، مطمئناً شما یک وب سایت دارید اما به احتمال زیاد وب سایت شما بزرگ و شیک و شاید کمی سنگین است.
داشتن یک وبلاگ متصل به وب سایت به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی اخبار و مطالب جدید را بدون نیاز به آوردن طراح یا برنامه نویس به سایت خود اضافه کنید. یک وبلاگ سریع، آسان و مقرون به صرفه است.
موتور جستجو
همانطور که گفتیم، وب سایت شما احتمالاً خیلی براق است و همه زنگ ها و سوت ها را دارد، اما هیچ کدام از آنها واقعاً در گوگل حساب نمی شوند. Google Loves Content Google Search اکنون ابزارهای جستجویی را ارائه می دهد که می توانند محتوای وب سایت هایی را که در هفته، روز و ساعت گذشته به روز شده اند پیدا کنند. سایت هایی با محتوای جدید بهتر از وب سایت هایی با محتوای ثابت هستند، بنابراین برای آنچه که ممکن است منطقی به نظر برسد، به یک وبلاگ برای کمک به رتبه بندی خود نیاز دارید!
ارتباط با مشتریان
الگوی استاندارد وبلاگ (به سایت معمولی “وردپرس” مراجعه کنید) به صاحب سایت اجازه می دهد محتوا اضافه کند و بازدیدکنندگان نظرات خود را اضافه کنند. این می تواند برای کسب و کار شما کاملا حیاتی باشد. اگر خط جدیدی روی سرور دارید و مشتریانتان از طریق وبلاگتان با نظرات انتقادی به شما نشان می دهند، می توانید همین امروز مشکل را حل کنید. وبلاگ ها به مشتریان حس گفتگو می دهند و از شفافیت شرکتی که نظرات خود را در وب سایت خود ارسال می کند قدردانی می کنند.
ارتباط با مشتریان – و بقیه جهان
در طول این سالها، چهرههای برجسته زیادی وجود داشته است. این یک وضعیت وحشتناک برای هر شرکتی است، حداقل برای یک میزبان، و وقتی همه چیز به طرز وحشتناکی اشتباه پیش می رود، یک وبلاگ می تواند ابزار فوق العاده ای باشد. وبلاگی که با رسانه های اجتماعی استفاده می شود می تواند به مشتریان شما و سایر نقاط جهان نشان دهد که شما تصدیق کرده اید که مشکل رخ داده است و در حال انجام کاری برای آن هستید … که هر پست وبلاگ می تواند – هرچه بیشتر ارتباط برقرار کنید، جدی تر است. تلاش شما برای حل مشکل به نظر می رسد.
خبرهای خوب را پخش کنید
چه راه بهتری برای اطلاع مشتریان از تخفیف ها و تبلیغات چیست؟ خوب، مطمئناً ایمیل وجود دارد، اما مشتریان بالقوه چگونه می توانند از کاهش قیمت و معاملات ویژه مطلع شوند؟
تخصص خود را نشان دهید
وبلاگ هایی که به خوبی تنظیم شده اند در مورد موضوعاتی که مشتریان شما به آنها علاقه مند هستند بسیار مؤثرتر از ارسال ایمیل های چالش برانگیز به مشتریان هستند. وبلاگ ها به شما این فرصت را می دهند که خودنمایی کنید، اما به روشی خلاقانه.
پس چگونه می توانم یک وبلاگ خوب بنویسم؟
وقتی متوجه شدید که وبلاگ برای مشتریان شما نیست، نه برای شما، پس باید در مورد وبلاگ خودآزمایی کنید. اول، مشکلات مشتری را حل می کند و آنها را در مورد مسائل آنها پر می کند. اگر وبلاگ برای مشتریان ارزشمند است، او آن را هدف خود قرار داده است.
چه کسی باید وبلاگ بنویسد؟
ایجاد یک وبلاگ موفق را به یک تلاش تیمی تبدیل کنید – نه فقط یک نفر، بلکه یک نماینده از هر بخش از سازمان شما برای پر کردن سوالات مشتریان در مورد اینکه چه کاری انجام می دهید و چقدر خوب انجام می دهید. چرخه ای را ایجاد کنید که در آن یک بخش هر چند روز یا هر هفته چیزی را به وبلاگ اضافه می کند. اگر وبلاگ نویسی به مشتریان شما اجازه می دهد تا خاطرات عملیات شما را یاد بگیرند، شرکت شما به یاد ماندنی خواهد بود و هرگز فرصت بهتری برای ایجاد یک تاثیر خوب نخواهید داشت.
پس چگونه می توانم این کار را انجام دهم؟
امروزه مردم سرشان شلوغ است و کمتر به اینترنت توجه می کنند. همچنین توجه داشته باشید که محتوای وبلاگ شما با آن افراد فیس بوک رقابت می کند. حتی اگر این مقاله بیش از 1000 کلمه باشد، سرنوشت من را دنبال نکنید! پست ها را کوتاه و شیرین نگه دارید – 500 کلمه طولانی است. اگر نیاز به نوشتن بیشتر دارید، پست را به قسمت های قابل قبول تقسیم کنید و این قسمت ها را به یک پست وبلاگ جداگانه اضافه کنید.
اگر نظرات منفی دریافت کنیم چه؟
تشکر از مشتری/بازدیدکننده برای محبت شما و نحوه رسیدگی به این موضوع و اطمینان از اینکه همه مشتریان/بازدیدکنندگان از تلاش های شما برای مقابله با مشکلات آگاه هستند – با پست وبلاگی که به آنها نشان می دهد این کاری است که شما انجام می دهید!
از کجا بفهمم کار می کند؟
اگر نظرات منفی دریافت کنید، کار می کند! اما اگر نظری دریافت نکردید، به این معنی نیست که شما بازدیدکننده نیستید. بسیاری از کنترل پنل هاستینگ می توانند ترافیک زیادی را به وبلاگ خود وارد کنند، اما اگر به من احترام نمی گذارید، Google Analytics را به وبلاگ خود اضافه کنید. پس از ثبت نام، دو خط کد به صفحه وبلاگ اضافه می کنید و سپس می توانید بدانید بازدیدکنندگان از کجا آمده اند و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر. اگر میزبان هستید، راه اندازی یک وبلاگ آسان خواهد بود و قطعاً مزایای آن بیشتر از تلاش خواهد بود.
چرا شرکت شما به وبلاگ نیاز دارد؟ اولین بار است که در نوین هستم. ظاهر شد.