
در این پست، ما به خواندن “8 کلید اصلی که باید در هنگام ایجاد یک وب سایت در نظر گرفته شوند” ادامه می دهیم، فکر کردیم شاید لازم باشد برخی از ویژگی های اضافی که می خواهید هر فروشگاه آنلاین داشته باشد و چند Heart دیگر را بدانید. بیایید به دریا برویم شما وب سایت هایی ایجاد می کنید که فروشگاه های آنلاین دارند. برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان تجربه خوبی در فروشگاه شما دارند و به مشتریان وفادار (کاربران نهایی) تبدیل می شوند. وب سایت های تجاری نیاز به ملاحظات مهمی دارند. در این پست، چک لیستی از ویژگی های اساسی وب سایت را برای شما در ایجاد یک کسب و کار موفق قرار داده ایم. با آخرین به روز رسانی ها همراه باشید!
1- گوگل آنالیتیکس
در حالی که همه وب سایت ها باید Google Analytics (یا هر سرویس تحلیلی دیگری از Google یا Alexa و غیره) را نصب کرده باشند. یک وب سایت تجارت الکترونیک برای اطمینان از اینکه ترافیک از گوگل دریافت می کند، باید اقدامات مهمی را انجام دهد. این به شما امکان می دهد استراتژی های فروش خود را بر اساس صفحات، تکنیک های بازاریابی یا تبلیغات جمع آوری، تجزیه و تحلیل و اصلاح کنید. برای دستیابی به بالاترین میزان پیشرفت در فروشگاه منحصر به فرد خود. چنین اقداماتی می تواند سبد خرید سایت را متورم کند.
تجزیه و تحلیل لیست ها و اطلاعات صفحه فروشگاه آنلاین
این سیستم امکان بررسی و تجزیه و تحلیل ورودی ها، صفحات ورودی، کاربران وارد شده، فعالیت های کاربر، زمان حضور و مسیرهای خروج آنها را فراهم می کند. به این ترتیب طیف وسیعی از اطلاعات در اختیار مدیریت سایت قرار خواهد گرفت تا با تجزیه و تحلیل این اطلاعات بتواند رتبه وب سایت خود را افزایش دهد و از اطلاعات مهمی در مورد ویژگی ها و اخلاق و نظرات مشتریان خود آگاه شود. یکی از ویژگی های این سیستم هدف گذاری خاص در بازه های زمانی است. سپس در سرور مجازی، سیستم خودکار گزارش می دهد که هدف در بازه زمانی مشخص شده در زمان دستیابی به هدف محقق شده است. و همچنین درصد نزدیکی به هدف را در صورت تاخیر ارائه می کند.
این دو جنبه دارد. ابتدا باید ردیابی فروشگاه آنلاین را با ارائه تجزیه و تحلیل فعال کنید. برای فعال سازی گوگل آنالیتیکس مراحل زیر را یادداشت کرده ایم. سپس باید ردیاب تجارت الکترونیک را در وب سایت خود فعال کنید تا با سایت مطابقت داشته باشد. اگر از افزونه وردپرس مانند Google Analytics Dashboard برای WP by ExactMetrics استفاده می کنید، دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای دیگر ندارید. به سادگی می توانید افزونه ردیابی را به صورت زیر فعال کنید:
Google Analytics > Tracking Code > Tab Integrations
2- یادآوری ایمیل
این ممکن است برای همه فروشگاهها ضروری نباشد (البته بستگی به خدمات و محصولات شما دارد)، اما تنظیم یادآوریهای ایمیل برای تراکنشها و رویدادهای خاص راهی عالی برای جلب اعتماد مشتریان و اطلاعرسانی آنهاست. بهترین راه برای انجام آن باشد. مناسبت. پتانسیل بیشتری برای فروش وجود دارد. ایمیل های یادآور برای مشتریانی که نیاز به تمدید ماهانه یا سالانه خدمات خود دارند، عالی هستند. برای کاربران وردپرس/ووکامرس، افزونه خوبی برای این کار وجود دارد.
3- یکپارچه سازی بازاریابی ایمیلی
ادغام بازاریابی ایمیلی ایده بسیار خوبی برای همه وب سایت ها است، به خصوص وب سایت هایی که محصولات و خدمات آنلاین ارائه می دهند. برای هر خریدی که در سایت شما انجام می شود. شما می خواهید تمام آدرس های ایمیل را دریافت کرده و آنها را به لیست بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید. سپس می توانید از این لیست برای ارسال ایمیل های دوره ای استفاده کنید.
یک جایگزین قوی و پیشرو در اینترنت برای این وجود دارد به نام Mailchimp، که در زمان نگارش این مقاله برای لیستهای کمتر از 2000 مشترک رایگان است. همچنین تعدادی افزونه وجود دارد که می توان از آنها برای ادغام مستقیم Mailchimp با فروشگاه آنلاین خود استفاده کرد. این می تواند به معنای افزودن لیست مشتریان به فرم بررسی یا قرار دادن فرمی برای مشتریان در مناطق دیگر سایت (یا هر دو) باشد.
4- بررسی محصولات
بررسی محصول یک راه عالی برای ایجاد اعتماد با مشتریان جدید و فعلی است. از این رو، برای اولین بار، یک راه سریع و آسان به مشتریان فعلی برای دریافت بازخورد آنها ارائه می شود. اکثر پلتفرمهای فروشگاههای آنلاین یک روش انصراف داخلی را ارائه میکنند. اگر چه شما همچنین می توانید لیست بررسی کاربران تجاری فیس بوک، توییتر و گوگل خود را در وب سایت خود قرار دهید!
5- جهت گیری پویا
با یک وب سایت تجارت الکترونیک، ممکن است بخواهید چند برگه دیگر به منوی اصلی خود اضافه کنید، اما ممکن است علاقه ای به داشتن آنها در آنجا نداشته باشند. به عنوان مثال، شما می خواهید یک دکمه “ورود” را نمایش دهید. اما فقط برای کاربرانی که وارد نشده اند نمایش داده می شود. به طور مشابه، زمانی که کاربر وارد سیستم می شود، می خواهید بخش جدیدی مانند مدیریت حساب در منوی اصلی ظاهر شود.
از این طریق می توانند به پروفایل، سابقه سفارش، روش های پرداخت و غیره دسترسی داشته باشند. برای کاربران وردپرس، Nav Menu Rolls یک افزونه فوق العاده ساده و مفید است. که می تواند به شما کمک کند تنها با چند کلیک به این هدف برسید.
برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت نام دامنه، خرید هاست، سرورهای مجازی در مکان های مختلف، سرورهای اختصاصی، هاست ابری و سرورهای مجازی ایرانی به سایت www.novinhost.org مراجعه کنید و یا با وب سایت تماس بگیرید تا با یکی از اعضا صحبت کنید. . بخش فروش ما پیروز باشید و سرتان را بالا بگیرید.
منبع: پنج ویژگی کلیدی برای گنجاندن در هر فروشگاه آنلاین
مقاله 5 نکته مهمی که در هر فروشگاه اینترنتی باید رعایت شود اولین در نوین است. ظاهر شد.