منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 7 ابزار مدیریت مفید برای کسب و کار آنلاین

7 ابزار مدیریت مفید برای کسب و کار آنلاین

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
7 ابزار مدیریت مفید برای کسب و کار آنلاین

در اینجا 7 ابزار مدیریت مفید برای تجارت آنلاین با یک هاست جدید آورده شده است با این حال راه های زیادی برای ایجاد و مدیریت یک کسب و کار آنلاین وجود دارد. اما ابزارهای مفیدی در اطراف شما وجود دارد که می تواند به شما کمک کند کارها را سریعتر، بهتر و آسان تر انجام دهید. امروزه برنامه ها و خدماتی وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند. و آنها می توانند به شما کمک کنند تا همه چیز را از ساختن یک وب سایت استاندارد حرفه ای گرفته تا ساخت و سفارشی کردن یک فروشگاه تجاری آنلاین انجام دهید. و مطمئن شوید که اگر بدترین اتفاق بیفتد و کسب و کارتان آسیب نبیند، به خوبی آماده هستید. در این پست هفت مورد مفید را بررسی خواهیم کرد. با آخرین اخبار همراه باشید!

  1. وردپرس

وردپرس ابزاری مناسب برای ایجاد وب سایت های حرفه ای و کارآمد است. این پلت فرم کاملا رایگان CMS برای ساخت 78 درصد از وب سایت های جهان استفاده می شود. و در طول سال‌ها ساخته شده است تا برای افرادی که مهارت‌های اولیه کامپیوتری دارند، آسان باشد.

7 ابزار مدیریت مفید برای کسب و کار آنلاین

از این گذشته، با هزاران تم رایگان و هزاران افزونه رایگان، کاربران وردپرس می‌توانند وب‌سایت‌هایی ایجاد کنند که طراحی منحصربه‌فردی دارند و در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای ساخت وب‌سایت، عملکردی غیرقابل مقایسه دارند. با استفاده از آن می توانید هر نوع وب سایتی ایجاد کنید و از هر نوع قابلیتی استفاده کنید. طیف گسترده پلاگین های آن تطبیق پذیری و عملکرد فوق العاده را برای هر وب سایتی فراهم می کند.

نحوه نصب وردپرس با هاست جدید

محبوبیت گسترده آن به این معنی است که مبتدیان طیف گسترده ای از پشتیبانی آنلاین برای کمک به آنها در هر مشکلی که ممکن است داشته باشند دارند. به همین دلیل بسیاری از وب سایت ها و شرکت های میزبان وردپرس در تمامی زمینه های استفاده از آن پشتیبانی تخصصی می کنند.

  1. ووکامرس

اگر هدف اصلی شما فروش محصولات یا خدمات آنلاین است، پس باید یک فروشگاه کسب و کار آنلاین بسازید. ابزار نهایی و مفید برای انجام این کار WooCommerce است که در واقع یک افزونه وردپرس است نه یک برنامه مستقل. اصولاً پس از ایجاد یک وب سایت وردپرس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه رایگان ووکامرس را نصب و فعال کنید و سایت شما به یک فروشگاه تجارت الکترونیک تبدیل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه خود را راه اندازی کنید و محصولات (فیزیکی یا دیجیتال) یا خدمات (از جمله رزرو و نکات برجسته) را که می خواهید ارائه دهید اضافه کنید.

WooCommerce یک افزونه کاربرپسند است که به شما در مدیریت فروش، موجودی، پرداخت ها و تحویل کمک می کند. بسیار محبوب است؛ این یکی از معدود افزونه های وردپرس است که مجموعه ای از افزونه های خاص خود را دارد. اینها عملکردهای اضافی برای بهبود تجربه مشتری و مدیریت فروشگاه شما را آسان تر می کنند

  1. علامت شخصی

بسیاری از افراد قربانی کلاهبرداری های آنلاین مانند فیشینگ می شوند زیرا نمی توانند تفاوت بین ایمیل واقعی و ایمیل کلاهبردارانی که وانمود می کنند واقعی هستند، تشخیص دهند. PersonalSign یک گواهی امضای ایمیل است که به گیرندگان ایمیل اجازه می دهد تا مطمئن شوند که ایمیل قابل اعتماد است. علاوه بر این، محتویات ایمیل‌های شما و هر پیوست ارسالی برای محافظت از آنها در برابر سرقت یا دستکاری هنگام ارسال و دریافت یا در حالت پیش‌نویس رمزگذاری می‌شوند.

PersonalSign فقط برای مشتریان شما نیست. بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل فیشینگ مقصر هستند، زیرا کارکنان ایمیل‌های جعلی دریافت می‌کنند که ادعا می‌کنند از مدیران شرکت خودشان می‌آیند. آنها اغلب درخواست انتقال پول به حساب کلاهبردار یا درخواست اطلاعات حساس را دارند. گواهی امضای ایمیل نیز به این امر پایان می دهد.

  1. هاست سی پنل

هنگام راه اندازی کسب و کار آنلاین، یکی از اولین تصمیماتی که می خواهید بگیرید، نوع طرح میزبانی است که می خواهید استفاده کنید. در حالی که انواع مختلفی از میزبانی برای انتخاب وجود دارد (به عنوان مثال، سرورهای اشتراکی، سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی یا سرورهای ابری)، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که هاست شما با چه نوع کنترل پنل ارائه می شود.

کنترل پنل رابطی است که برای مدیریت هاست و وب سایت خود از آن استفاده خواهید کرد. رایج ترین نوع میزبانی سرور مبتنی بر لینوکس و محبوب ترین کنترل پنل لینوکس سی پنل است. میزبانی وب سی پنل مدیریت وب سایت و میزبانی ایمیل شما را آسان می کند. رابط کاربر پسند آن مدیریت فایل ساده، نصب برنامه با یک کلیک و مجموعه کاملی از ابزارهای مفید را فراهم می کند که شما را قادر می سازد طیف وسیعی از فعالیت های مدیریتی را انجام دهید. راه‌اندازی دامنه‌های جدید، به‌روزرسانی خودکار، افزودن آدرس‌های ایمیل جدید و موارد دیگر با سی پنل آسان است.

  1. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

داده ها به ستون فقرات فرآیندهای تصمیم گیری امروزی تبدیل شده اند و همین امر در مورد ساخت وب سایت نیز صادق است. (Google Analytics (GA) یک ابزار رایگان ارائه شده توسط Google است که داده های عمیقی را در مورد بازدیدکنندگان وب سایت شما در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این به شما می گوید که چه تعداد از بازدیدکنندگان وب سایت شما بازدید می کنند، چه زمانی بازدید می کنند و از چه چیزی GA را ترک می کنند. می تواند برای ردیابی مکان هایی که بازدیدکنندگان شما را پیدا کرده اند، از کدام صفحات بازدید می کنند، مدت زمانی که در هر صفحه صرف می کنند و کدام صفحات را ترک می کنند، استفاده شود.

شاید مهمتر از همه، شما می توانید از GA برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنید. می توانید اهدافی را برای ردیابی پیشرفت بازدیدکنندگان از طریق قیف فروش خود تعیین کنید، از جمله تجزیه و تحلیل اینکه چگونه تبلیغات شما و سایر تکنیک های بازاریابی آنلاین باعث ایجاد تبدیل می شوند. علاوه بر این، راه اندازی و ادغام GA با وب سایت شما بسیار آسان است. کاربران وردپرس می توانند به راحتی با استفاده از یک افزونه یکپارچه شوند.

  1. Yoast SEO

موفقیت کسب و کار آنلاین شما به تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما بستگی دارد. مگر اینکه بخواهید بر تبلیغات پولی تکیه کنید، راه اصلی برای افزایش ترافیک، کسب رتبه خوب در نتایج موتورهای جستجو است. با این حال، بهینه سازی موتورهای جستجو یک فرآیند پیچیده و مداوم است که همه چیز را از سرعت سایت و سازگاری با موبایل گرفته تا ساختار وب سایت، قرار دادن کلمات کلیدی و اعتبار دامنه را در بر می گیرد.

وقتی صحبت از سئو سایت می شود، هیچ ابزاری بهتر از افزونه رایگان Yoast SEO برای وردپرس وجود ندارد. این افزونه به طور خودکار اکثر سفارشی‌سازی‌هایی را که انجام می‌دهید اعمال می‌کند، در حالی که راهنمایی‌های جادوگر را برای اطمینان از اینکه هر محتوایی که ایجاد می‌کنید مطابق با آخرین الزامات SEO است، ارائه می‌دهد.

  1. پشتیبان گیری از راه دور خودکار

آخرین ابزاری که باید در نظر گرفت، پشتیبان گیری از راه دور خودکار است. یک نسخه پشتیبان از راه دور یک گزینه ضروری است. اگر اطلاعات وب سایت خود را از دست بدهید، اگر سایت شما هک شود، اگر سرور شما خراب شود، داده های شما از بین رفته است، یا اگر به طور تصادفی دکمه حذف را فشار دهید، می توانید نسخه پشتیبان تهیه کنید. این احتمال وجود دارد که کل محتوای وب سایت و فایل های وب سایت خود را از دست بدهید. عدم رفع سریع وب سایت شما می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. و همچنین شما را کاملاً ناتوان می کند. پشتیبان گیری از راه دور می تواند به شما کمک کند تا سایت خود را به سرعت آنلاین کنید.

یک سرویس پشتیبان گیری خودکار بیشتر از پشتیبان گیری انجام می دهد. این به شما اجازه می دهد. هر تعداد شغلی که نیاز دارید پشتیبان بگیرید. این فایل ها را از راه دور در سرورهای مجازی خود ذخیره می کند. فضای کافی برای پشتیبان گیری های متعدد فراهم می کند و همچنین بررسی می کند که خود نسخه های پشتیبان خراب نباشند. همچنین می توانید نسخه های پشتیبان خود را رمزگذاری کنید. برای اطمینان از رعایت مقررات حفاظت از داده ها.

نوین هاست دوست جدید شماست

تعداد زیادی ابزار وجود دارد که می توانید برای ساخت و مدیریت وب سایت خود از آنها استفاده کنید. و یافتن آنها در میان بهترین ابزارها می تواند چالش برانگیز باشد. ابزارها و خدماتی که در این پست ارائه کرده‌ایم از نظر ما بسیار ارزشمند و فوق‌العاده مفید هستند. امیدواریم این پست راهنمای خوبی برای شما در راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد. برنده شوید و موفق باشید!

پست ۷ ابزار مدیریت مفید برای کسب و کارهای آنلاین اولین بار در نوین بود. ظاهر شد.