
برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به چه چیزهایی نیاز داریم و چگونه و کجا باید اقدام کنیم؟ توضیحات تکمیلی در مورد هاست جدید را دنبال کنید.
توالی 7 مرحله ای برای راه اندازی کسب و کار آنلاین
- یک نیاز، یک خلاء پیدا کنید و آن خلأ را پر کنید.
- پیشنهادی بدهید که نتوان آن را رد کرد.
- یک وب سایت کارآمد بسازید.
- از موتورهای جستجو برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید.
- برای خود اعتبار کسب کنید
- با کاربران و اعضای خود (ایمیل و شبکه های اجتماعی) ارتباط برقرار کنید.
- با تخفیف و پیشنهادات ویژه درآمد و فروش خود را افزایش دهید.
1. یک نیاز، یک جای خالی پیدا کنید و جای خالی را پر کنید:
بسیاری از افراد به اشتباه ابتدا به دنبال محصول می گردند و سپس به دنبال بازار آن می گردند. اما وقتی با تحقیقات بازار شروع می کنید دنیایی از شانس به روی شما باز می شود، ترفند این است که افرادی را پیدا کنید که به دنبال راه حلی برای یک مشکل هستند اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند، این منابع پولی که توسط اینترنت عظیم به آسانی ساخته شده است. پیدا کردن:
- انجمن های آنلاین را بخوانید و ببینید که مردم به دنبال چه چیزی هستند و چه سوالاتی می پرسند.
- در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید و ببینید که مردم بیشتر در هر زمینه چه عباراتی را جستجو می کنند، عباراتی را پیدا کنید که بسیار جستجو شده اند اما هنوز بازار رقابتی برای خدمات ایجاد نکرده اند.
- رقبای بالقوه خود را تجزیه و تحلیل کنید و از وب سایت آنها بازدید کنید، نیازی را که می خواهید حل کنید شناسایی و یادداشت کنید، سپس از آنچه آموخته اید برای ایجاد یک محصول برای یک بازار موجود استفاده کنید.
2. پیشنهادی بدهید که نمی توان آن را رد کرد.
یک فرمول پیشنهادی اثبات شده وجود دارد که مشتریان شما را در فرآیند خرید و پرداخت راهنمایی می کند:
- توجه و علاقه کاربر را با عنوانی الهام بخش جلب کنید.
- مشکلی را که محصول شما قرار است حل کند را توضیح دهید.
- اعتبار خود را به عنوان راه حلی برای این مشکل نشان دهید.
- نمایش متن و نقل قول از افرادی که از محصول شما استفاده کرده اند.
- در مورد محصول و چگونگی سود آن برای مشتری صحبت کنید.
- یک پیشنهاد
- یک تضمین قوی ایجاد کنید.
- یک نیاز ایجاد کنید.
- محصول خود را ارائه دهید.
همانطور که در 7 مرحله برای شروع یک کسب و کار آنلاین پیشنهاد شده است، تمرکز بر محصول یا خدماتی که به طور خاص مشکلات افراد را حل می کند یا زندگی آنها را بهبود می بخشد، مهم است. خود را به جای مشتری بگذارید که می پرسد “این محصول برای من چیست؟”
3. وب سایت خود را طراحی کنید.
هنگامی که محصول و بازار را به دست آوردید و فرآیند خرید و فروش را تکمیل کردید، می توانید وب سایت کسب و کار کوچک خود را طراحی کنید. فراموش نکنید که سایت خود را به سادگی طراحی کنید تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید. شما فقط 5 سایت دارید. ثانیه برای انجام آن آن را بیاور ، در غیر این صورت ممکن است مشتری از شما دور شود و برای همیشه گم شود. در ابتدا می توانید وب سایت خود را با یک هاست ساده میزبانی کنید، با افزایش ترافیک می توانید سایت خود را به سرور مجازی یا سرور اختصاصی منتقل کنید، نکات مهمی که باید به خاطر بسپارید:
- یک یا دو فونت ساده و رنگ پس زمینه سفید را حفظ کنید.
- دارای یک سیستم ناوبری و ناوبری ساده است که در هر صفحه تکرار می شود.
- تنها در صورتی از ویدئو و صدا استفاده کنید که پیام شما را به بهترین نحو منتقل کند.
- یک پیشنهاد خوب برای جذب مشتریان برای ثبت ایمیل خود ارائه دهید.
- استفاده از هاست SSD یا سرور مجازی SSD به افزایش سرعت کمک زیادی می کند.
- خرید را آسان کنید، خرید و پرداخت آن نباید بیش از دو کلیک طول بکشد.
- وب سایت شما ویترین فروشگاه شماست، آن را ساده و مشتری پسند کنید.
4. از موتورهای جستجو برای هدایت خریداران به وب سایت خود استفاده کنید.
تبلیغات کلیکی ساده ترین راه برای جذب ترافیک وب سایت است. ایجاد محتوایی که شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد راه حل طولانی مدت و موثرتری خواهد بود. با سئوی سایت به صفحه اول موتور جستجو خواهید رسید.
5. برای خود اعتبار کسب کنید:
مردم از اینترنت برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند و اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهند. و خواهید دید که مشتریان و ترافیک بیشتری به سایت شما خواهد رسید. فوتر برای ایجاد پیوند به صفحات سایت اصلی شما در متن شما است.
- محتوای حرفه ای و رایگان بسازید، مقاله بنویسید، فیلم ها و تصاویر بسازید و روی هاست خود قرار دهید. این محتوا را به عنوان سایت های مقاله و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
- لینک اشتراک گذاری را در کنار محتوای سایت خود قرار دهید.
- خود را به عنوان یک منبع خبره در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مرتبط معرفی کنید.
به این ترتیب، برای هر وب سایتی که محتوای شما را منتشر می کند، خوانندگان جدید و بهتری خواهید داشت. یک لینک برای سایت شما ایجاد می شود. حتی اگر لینکی وجود نداشته باشد، گوگل شما را به عنوان اولین ناشر این محتوا می شناسد.
6. از ابزارهای پیام رسان و ایمیل برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران استفاده کنید:
در 7 مرحله راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، مهمترین دارایی شما اطلاعات تماس کاربران و ایجاد یک کانال ارتباطی بین شما و بازدیدکنندگان است. هنگامی که بازدید کننده تصمیم می گیرد یک کانال ارتباطی بین شما و خود ایجاد کند، به این معنی است:
- شما به آنها آنچه می خواستند دادید.
- شما یک رابطه پایدار با آنها ایجاد کرده اید.
- رضایت مشتری قابل اندازه گیری است.
7. با تخفیف و پیشنهادهای ویژه درآمد و فروش خود را افزایش دهید.
یکی از استراتژیهای آنلاین موفق، استفاده از ارزش بلندمدت برای خریدار است. حداقل 36 درصد از افرادی که یک بار از شما خرید می کنند راضی هستند. اگر آنها را دنبال کنید، دوباره برای خرید از شما بازخواهند گشت. فراموش نکنید که سخت ترین قسمت، اولین فروش برای هر مشتری است… پس قسمت های آسان را فراموش نکنید.
- محصولاتی را توصیه کنید که مکمل خرید اصلی آنها باشند.
- برای خریدهای بعدی به آنها کد تخفیف بدهید.
- محصولات مرتبط را پس از خرید در صفحه نمایش دهید.
دلایل راه اندازی کسب و کار اینترنتی
فراموش نکنید که در 7 مرحله برای شروع یک کسب و کار آنلاین، اینترنت با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است، هر سال در دنیای واقعی معادل 5 سال در دنیای آنلاین است. بنابراین خود را به روز نگه دارید و از تغییرات جدید آگاه باشید. و احتمالات جدید (مانند پیام رسان های جدید) را شناسایی کنید. استفاده از هاست ابری، سرورهای مجازی ابری و کولوکیشن در مراکز داده داخل کشور باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت شما می شود.
مقاله 7 گام برای راه اندازی کسب و کار آنلاین اولین بار در نوین منتشر شد. ظاهر شد.