منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 9 دلیل برای اینکه وب سایت ها به درستی کار نمی کنند و چگونه می توان آنها را متوقف کرد

9 دلیل برای اینکه وب سایت ها به درستی کار نمی کنند و چگونه می توان آنها را متوقف کرد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
9 دلیل برای اینکه وب سایت ها به درستی کار نمی کنند و چگونه می توان آنها را متوقف کرد

دلایل درست کار نکردن وب سایت ها: در این پست، ما به برخی از رایج‌ترین روش‌ها برای عملکرد ضعیف وب‌سایت‌ها نگاه می‌کنیم و نحوه متوقف کردن آنها را توضیح می‌دهیم. با جدیدترین ها به روز باشید…

دلایل درست کار نکردن وب سایت ها و راه های جلوگیری از آنها

دلایل عملکرد خوب وب سایت ها

1. سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا نمی شود

بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما را از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو پیدا می کنند. با این حال، اگر یک موتور جستجو وب سایت شما را پیدا کند، فهرست کردن آن در نتایج جستجو غیرممکن است.

موتورهای جستجو وب سایت ها را با خزیدن در اینترنت پیدا می کنند. آنها صفحه اصلی را جستجو می کنند و سپس پیوندهای داخلی را دنبال می کنند، هر صفحه، پست و تصویری که در آن فرود می آیند ایندکس می شود. اگر اینطور نیست، وب سایت شما ممکن است به گونه ای پیکربندی شده باشد که موتورهای جستجو از دنبال کردن پیوندها جلوگیری کنند. این می تواند صفحات، بخش ها و کل دسته ها را پنهان کند.

برای اینکه متوجه شوید این اتفاق برای وب سایت شما می افتد یا خیر، با کنسول جستجوی گوگل وارد شوید و خطاهای خالی را بررسی کنید. این به شما مشکلاتی را که موتورهای جستجو در خزیدن محتوای سایت شما دارند، نشان می دهد.

2. در نتایج جستجو ظاهر نمی شود

حتی اگر وب سایت شما توسط موتورهای جستجو پیدا شود، هیچ تضمینی برای نتایج موتورهای جستجو وجود ندارد. خوب، به هر حال، نزدیک به بالا. بیش از 90 درصد از کاربران تنها در صفحه اول نتایج گوگل جستجو می کنند و نیمی از آنها نتیجه ای را از سه لیست برتر انتخاب می کنند. اگر وب سایت شما در صفحه دو یا کمتر باشد، احتمال کمتری وجود دارد که چنین باشد.

اگر می خواهید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، باید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود بخشید. سئو حوزه پیچیده ای است که همه چیز را از نحوه پیکربندی سایت تا کلمات کلیدی که در محتوای خود وارد می کنید را پوشش می دهد. این همچنین شامل مواردی می شود که سایت شما به وب سایت های قدرتمند دیگری پیوند داده شده است. سئو می تواند در عین حفظ و حتی بیشتر موثر باشد. این نیز چیزی است که مدام در حال تغییر است.

3. سایت شما آنقدر کند است که بازدیدکنندگان آن را ترک می کنند

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که وارد یک وب سایت شوید و به دلیل اینکه قبلاً در حال دانلود بود، آن را ترک کنید؟ اکثر مردم انجام می دهند. اگر وب سایت شما کند است، می تواند تأثیر منفی بر زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما می گذرانند و روی تبدیل شما داشته باشد. تاخیر 2 ثانیه ای در بارگذاری می تواند فروش وب سایت را تا 7 درصد کاهش دهد.

وب سایت ها به دلایل زیادی ممکن است کند باشند. رایج ترین هاست های بد هستند و صفحاتی دارند که هنگام بارگذاری اطلاعات زیادی را ارسال می کنند (مثلاً اگر افزونه ها یا برنامه های افزودنی زیادی دارید). برای بررسی اینکه آیا سایت شما به کندی بارگذاری می شود، از PageSpeed ​​Insights استفاده کنید. این یک ابزار آنلاین رایگان است که به شما می گوید چگونه سایت شما در دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شود. همچنین به شما نشان می دهد که برای بارگذاری سریعتر چه کاری انجام دهید.

4. در همه دستگاه ها خوب نیست

در روش جستجوی اینترنت در طول این سال ها چیز زیادی تغییر نکرده است. امروزه، 66 درصد از زمان مرور ما در دستگاه های تلفن همراه، بیشتر گوشی های هوشمند است. این بدان معناست که اگر وب سایت شما کاربر پسند نباشد، می توانید 66 درصد از بازدیدکنندگان خود را از دست بدهید.

برای کار بر روی همه دستگاه ها، باید یک وب سایت واکنش گرا داشته باشید. آنطور که شما فکر می کنید نیست. به عنوان مثال، اگر از وردپرس استفاده می کنید، این فقط برای یک تم واکنش گرا اعمال می شود. این را می توان نسبتا سریع و رایگان انجام داد. برای بررسی اینکه آیا سایت شما موبایل فرندلی است یا خیر، از تست موبایل فرندلی گوگل استفاده کنید. فقط URL خود را تایپ کنید و اینتر را بزنید.

5. بازدیدکنندگان فکر می کنند سایت شما زشت است

زیبایی ممکن است فقط عمیق باشد، اما در اینترنت، مهم است. اکثر بازدیدکنندگان وب تصور می کنند که کیفیت ارائه شما منعکس کننده کیفیت محصولات و خدمات شما است. اگر تم جذاب، تصاویر و محتوای خوب طراحی شده دارید، بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما می آیند و از شما خرید می کنند. طراحی های وب مانند ماشین ها هستند، زمانی که برای اولین بار راه اندازی می شوند بسیار مدرن هستند، اما ممکن است در عرض چند سال خسته و ناپدید شوند. برای بررسی رقبای خود پول پرداخت کنید و بدانید چه زمانی زمان ارتقا فرا رسیده است.

6. چیزهایی را پیدا کنید که یافتن آنها سخت است

یک وب سایت خوب به مردم این امکان را می دهد که دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند به سرعت و به راحتی پیدا کنند. اگر صبرشان تمام شود به جای دیگری می روند. داشتن سایتی که به راحتی قابل پیمایش باشد بخشی از یک تجربه کاربری عالی است. برای دستیابی به این هدف، به محتوا و منوها و پیوندهایی سازماندهی شده نیاز دارید تا کاربران را به صفحاتی که می خواهید پیدا کنند هدایت کنید. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند جستجوی سایت، پودر سوخاری و موارد مرتبط نیز می تواند مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که همیشه لینک های شکسته را بررسی می کنید، زیرا ممکن است بسیار مشکل ساز باشند.

7. محتوای ضعیف نوشته شده است

برخی از وب‌سایت‌های فوق‌العاده و با طراحی خوب به‌خوبی کار می‌کنند، زیرا محتوای آنها ضعیف نوشته شده است. اشتباهات عمده در املا، دستور زبان و املا نه تنها سازمان شما را غیرحرفه ای جلوه می دهد، بلکه برخی از بازدیدکنندگان را متقاعد می کند که سایت کلاهبرداری است. حتی زمانی که زبان انگلیسی اصلی مشکلی نیست، بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها بیش از حد روی سئو تمرکز می‌کنند و محتوای خود را با کلمات کلیدی زیادی پر می‌کنند که خواننده آن را متوجه نمی‌شود. برخی دیگر محتوا را بسیار محکم می سازند، که باعث می شود بازدیدکنندگان آن را ناسازگار و دشوار دنبال کنند. در پایان روز، مهم نیست که وب سایت شما چقدر جذاب است، این نوشته است که باعث فروش می شود. مواد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

8. ایمن نیست

امنیت برای موفقیت وب سایت شما ضروری است. شما می توانید شماره 1 را در گوگل بدست آورید، هزاران بازدید کننده داشته باشید و یک وب سایت عالی با محتوای عالی بسازید. با این حال، اگر گوگل “ایمن” را در کنار مرورگر وب شما داشته باشد، هیچ کس از شما خرید نخواهد کرد. برای ایمن سازی سایت خود و داشتن نماد قفل سبز از گوگل، باید گواهی SSL داشته باشید. این تضمین می کند که جزئیات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی ارسال شده به وب سایت شما در طول تراکنش ها به صورت ایمن رمزگذاری شده است و نمی تواند توسط هکرها سرقت شود.

9. سایت شما ناپدید می شود (مجازات)

وقتی روی نتیجه جستجو کلیک می کنید، در دسترس نبودن وب سایت آزار دهنده است. برای تجارت نیز بسیار بد است.

  • آیا سایت غیر قابل اعتماد است؟ آیا شرکت مشکلی دارد؟
  • آیا از کار افتاده است؟
  • آیا این سایت کلاهبرداری است؟

و علاوه بر آسیب مجازی، اگر مشتری نتواند به سایت شما دسترسی پیدا کند، ضرر می کنید. اگر میزبان وب شما غیرقابل اعتماد باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد.

متأسفانه، مگر اینکه برای به روز رسانی سایت خود نظارت داشته باشید، این اتفاق بسیار بعید است. زمان از کار افتادن ممکن است اغلب اتفاق بیفتد، اما فقط برای مدت کوتاهی، بنابراین رسیدگی به آن آسان است. برای اطمینان از داشتن وب سایتی که همیشه در دسترس مشتریان شما باشد، به میزبانی نیاز دارید که سطوح آپاچی 99.95 درصد و بالاتر را تضمین کند. برای سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی و هاست های ابری، می خواهید این عدد 99.99 درصد یا بیشتر باشد. اگر هاست شما نمی تواند این را ارائه دهد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به یک ارائه دهنده قابل اعتمادتر بروید.

نتیجه

با خواندن این پست، اکنون 9 موردی که می تواند تأثیر بسزایی در عملکرد وب سایت شما برای کسب و کار شما داشته باشد، مشخص شده است. امیدواریم نکات ارائه شده در اینجا به شما نشان دهد که چگونه از تبدیل شدن آنها به مشکل برای شما جلوگیری کنید. اگر به دنبال یک میزبان وب بسیار قابل اعتماد هستید که بارگذاری سریع وب سایت ها را با ویژگی های امنیتی و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می دهد، از صفحه اصلی ما دیدن کنید تا مجموعه کامل بسته های میزبانی وب ما را مشاهده کنید.

به آن امتیاز دهید

مقاله 9 دلیل خوب کار نکردن وبسایت ها و راه های جلوگیری از آن اولین بار در نوین منتشر شد. ظاهر شد.